Visuele Zaken
Steeds op zoek naar nieuwe wegen. Niets is heilig. Het resultaat telt; bepaalt de drager. Dat levert effectieve projecten op.

Creatief team sinds '89
Visuele Zaken telt slechts één art director en één copywriter, creatief team sinds 1989. Met alle mogelijkheden en zonder overhead. Met ervaring bij diverse bureaus, o.a. HVR'Bridge, Bridge TBWA, Bridge KLP, Multicom'TBWA, Korteweg Communicatie, GrafiCentra, Catchline Direct. En rechtstreeks voor klanten als Nike Europe, Postbank, Nederlandse Spoorwegen, Zilveren Kruis, Zwitserland Toerisme.

Wat doen we?
Noem het reclame. Noem het communicatie. You name it. Het heeft geen grenzen; het is een persoonlijke kijk op commerciële overtuigings- en overredingskracht. Met als doel, de juiste boodschap over te brengen, die leidt tot het ultieme resultaat.

Dus:
Géén vooraf afgebakende ideeën. We beginnen met niets. Altijd maar weer. Een ruwe basis, die geboetseerd wordt tot een bijzondere eenheid. Met oog voor detail. Zoals de alsmaar groeiende huisstijl van Springflower, de online actie's voor Zwitserland Toerisme, de product-concept schetsen voor Solarix en enkele strategische presentatieschetsen voor Unilever.

Wij ontwikkelen (met plezier) commerciële concepten. Om te zorgen dat u opvalt, verkoopt, slaagt én dat u geld verdient.
Vandaar: Visuele Zaken.

• Legio mogelijkheden
• Variabele kennis
• Geïntegreerde oplossingen

of (ook daar zijn we eerlijk in) ...misschien werkt 1 simpel tekstje of schetsje ook wel...

Visuele Zaken: Eerlijk is eerlijk.
Mail of bel rechtstreeks met (023) 7070 458

Jeroen Lindeboom | art director
Leon van Corven | copywriter

Copyright © 2015 Visuele Zaken | Alle rechten voorbehouden
Corporate Identity    |   Commerciële Concepten    |   Slimme Websites    |   Disclaimer   |   Contact